سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه بسیجیان در قالب گروه‌های مختلف به فراخور نیاز حوزه‌ها سازماندهی شده‌اند، گفت: بسیج یک نیروی مردمی، توانمند، هوشمند و زمان‌شناش است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه بسیجیان در قالب گروه‌های مختلف به فراخور نیاز حوزه‌ها سازماندهی شده‌اند، گفت: بسیج یک نیروی مردمی، توانمند، هوشمند و زمان‌شناش است.

سپاه نیوز: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه بسیجیان در قالب گروه‌های مختلف به فراخور نیاز حوزه‌ها سازماندهی شده‌اند، گفت: بسیج یک نیروی مردمی، توانمند، هوشمند و زمان‌شناش است.
کد خبر: ۹۱۱۳
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینیفرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در برنامه تلویزیونی «گفتمان» که از سیمای مرکز کردستان پخش شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: شهیدان برای همه ما بزرگی، افتخار، امنیت و آسایش به ارمغان آوردند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی، مردمی و الهی بوده و هست و بر منبای عنصر معنویت، رهبری و مردم شکل گرفته چراکه دیدگاه حضرت امام راحل(ره) بر تقویت ارتباط با اقشار و لایه‌های مختلف جامعه بود.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امروزه برکات حضور بسیج در ابعاد، حوزه‌های مختلف، بحران‌ها و خدمات‌رسانی به مردم سطح جامعه قابل مشاهده است، تصریح کرد: کشورهای دیگر دنیا به‌دنبال الگوگیری از شیوه تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج کشور هستند چراکه این الگو پویا، همیشه زنده، در حال حرکت و پیشرفت است.

 

وی با بیان اینکه بسیجیان در قالب گروه‌های مختلف به فراخور نیاز حوزه‌ها سازماندهی شده‌اند، گفت: بسیج یک نیروی مردمی، توانمند، هوشمند و زمان‌شناش بوده و بخش عمده‌ای از امنیت کشور توسط این قشر زحمت‌کش تأمین می‌شود.

 

سردار حسینی بیان کرد: بسیج در حوزه سازندگی اقدامات زیادی در استان انجام داده و پروژه‌ها را در اسرع وقت، با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت می‌سازند.

 

وی اظهار کرد: احداث سه هزار و 540 پروژه محرومیت‌زدایی، اجرای طرح کرامت 2، ساخت پارک و کانون فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین سنندج،  لایه‌روبی قنات و بهسازی کانال و بخش کشاورزی، پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به 200 جوان بیکار، اهدای 500 جهیزیه به نوعروسان نیازمند، راه‌اندازی 297 صندوق‌ قرض‌الحسنه  اجرای 29 پروژه همچون برق‌رسانی و آب‌رسانی به روستا ، احداث 100 واحد مسکن مددجویی بهزیستی که 40 واحد آن در حال ساخت بوده، احداث یکهزار و 160 واحد مسکن توسط نیروی زمینی سپاه که 80 واحد آن در حال ساخت و احداث 470 واحد مسکن مددجویان کمیته‌امداد که 220 واحد آن تحویل و 60 واحد دیگر در این هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، از جمله خدمات امسال بسیج و سپاه در استان کردستان است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود «امنیت مردمی» را بهترین و پایدارترین امنیت خواند و گفت: زمانی‌که مردم خود را متولی امنیت دانسته، یقیناً خروجی آن صددرصدی بوده و قطعاً برای ایجاد امنیت از مشارکت و ظرفیت مردم استفاده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مردم و نیروی مردمی بسیج اساسی‌ترین عامل امنیت پایدار کردستان هستند، یادآور شد: اگر امنیت نباشد، توسعه؛ پیشرفت؛ رفاه؛ پویایی و سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: در این برهه حساس که دشمنان به‌دنبال ایجاد ناامنی در مناطق مرزی همچون کردستان هستند، نیروهای مسلح و مردم این آرزو را از آنان گرفته و خوشبختانه امنیت پایدار مردمی در سراسر کشور و استان برقرار است.

 

سردار حسینی افزود: ما در برابر حرکت انقلابی مردم استان و حضور به‌موقع و حماسه‌آفرینی‌های این مردم سر تعظیم فرود آورده و درود می‌فرستیم که ادامه‌دهنده خط سرخ شهیدانی هستند که در عین مظلومیت با کمترین امکانات دشمن را شکست دادند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات بیشتر به مردم اشاره کرد و یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)این است که از تمام ظرفیت‌های سپاه برای خدمت به مردم برنامه‌ریزی شود، بنابراین ما به‌دنبال تأمین نیازها و خدمت‌رسانی به مردمان دورافتاده‌ترین روستاها و نقاط محروم کردستان متناسب با توان سپاه و بسیج هستیم.

 

وی گفت: قطعاً پاسداران، بسیجیان و نیروهای مسلح به‌دنبال خدمت به مردم و تقویت طعم شیرین عدالت در جامعه را افتخار خود دانسته و یقیناً برنامه‌های مختلفی در راستای خدمات‌رسانی به مردم، توسعه بخش کشاورزی و آبادانی مناطق محروم از اولویت‌های برجسته سپاه کردستان است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بسیج یک حرکت احساسی صرف نیست بلکه متکی بر فهمیدن، دانستن و بصیرت بوده و باید این جهت‌گیری همچنان حفظ شود، اظهار داشت: منویات رهبری در خصوص بسیج برای ما الگوست و از تک‌تک کلمات الگوسازی، شیوه کار را پیش برده و به مردم خدمت می‌کنیم، بسیج از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و در همه صحنه‌ها حضور دارد و پای کار است.

 

سردار حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با سیل مراجعات مردمی و بسیجیان برای خدمت‌رسانی مواجه بوده و قطعاً استفاده از ظرفیت کامل بسیج متناسب با ظرفیت‌ها جزو برنامه پنج ساله ششم و هفتم است.

 

انتهای پیام/09

ارسال نظر
captcha